چراغهای استخری BSL

چراغهای استخری BSL

توضیحات محصول:

 

ویژگی ها

با توجه به ساختار یک پارچه و عدم وجود فضای خالی در لامپ هیچ امکانی برای نفوذ آب و یا مواد دیگر به داخل لامپ حتی در اعماق زیاد و فشارهای بسیار بالا وجود ندارد.

ضد ضربه

پلیمر به کار رفته در ساخت این لامپ با استفاده از فناوری پیشرفته در صنعت ساخت پلیمر تولید شده که دارای تحمل فشاری تا ۹۷۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و مقاومت ضربه ۷٫۸ کیلوژول بر میلیمتر مربع است. از این رو لامپ تولید شده مقاومت بسیار بالایی نسبت به ضربه و فشار فیزیکی دارد.

فوق کم مصرف

در لامپ های ستاره آبی با بهره گیری از تکنولوژی LED حداکثر بهره برداری از انرژی صورت می گیرد، این موضوع باعث شده تا این لامپ ها راندمان بسیار بالایی در مقایسه با لامپ های رشته ای و حتی کم مصرف داشته باشند.

ضخامت کم (۱۷میلیمتر)

یکی از ویژگی های انحصاری این لامپ ها ضخامت بسیار کم و ابعاد کوچک نسبت به سایر چراغ های توکار و استخری می باشد.

نوردهی بالا به همراه عدم ایجاد خیرگی

نور شدید تولید شده توسط LED به هنگام خروج از پلیمر سطح لامپ در محدوده زاویه ۱۶۰ درجه ای شکسته و باعث رفع مشکل ایجاد خیرگی در چشم می شود. در ضمن این پخش نور مناسبی را نیز جهت مصارف روشنایی ایجاد می کند.

عمر بسیار طولانی

عمر لامپ های ستاره آبی به دلیل استفاده از LED مرغوب بسیار بالاست (عمر مفید ۱۰۰ هزار ساعت، این زمان در صورتی که بدون خاموشی از لامپ استفاده شود معادل ۱۲ سال خواهد بود) که در مقایسه با لامپ های رشته ای ۱۲ برابر و لامپ های کم مصرف امروزی ۴ برابر است.

مقاوم در برابر عوامل محیطی

این محصول نسبت به عوامل محیطی اعم از نور آفتاب (اشعه UV)، گرما و سرمای شدید کاملا مقاوم بوده و می توان از آن بدون هیچ پوششی در فضای آزاد استفاده نمود.

مقاوم در برابر عوامل شیمیایی

این لامپ ها مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع اسیدها، بازها و مواد شوینده دارند.(گزینه ای مناسب جهت استفاده در محیط های صنعتی)

قابلیت تولید در ابعاد، شکل ها و رنگ های متنوع

شیوه تولید لامپ به گونه ای است که هیچ محدودیتی در ساخت با شکل های هندسی متنوع ایجاد نمی کند. بعلاوه رنگ پذیری پلیمر نیز این امکان را فراهم آورده که لامپ قابلیت استتار در میان متریال های مختلف را دارا باشد.

قرار گرفتن در کنار یکدیگر

از دیگر ویژگی های منحصر به لامپ های ستاره آبی قابلیت اتصال به یکدیگر است. این کار با استفاده از پین هایی که بر روی جداره خارجی لامپ قرار گرفته به سادگی انجام می گیرد و به مصرف کننده این امکان را می دهد تا به راحتی شکل، میزان نور و طیف نوری مورد نظر خود را بدست آورد.

قابلیت تولید انواع طیف های نوری

این لامپ ها بسته به سفارش مصرف کننده، نوع و کاربرد بصورت تک رنگ (آبی، قرمز، سبز، زرد، سفید، آفتابی) و همچنین ترکیبی از چند رنگ تولید می شود. در مدل های RGB نیز با استفاده از ترکیب سه رنگ اصلی انواع طیف نوری بدست می آید.

ولتاژ تغذیه ۵ ولت (کاملا بی خطر)

این ولتاژ کمی بیشتر از ولتاژی است که سه باطری قلمی تولید می کنند با در نظر گرفتن این موضوع واضح است که در صورت بروز هر گونه اتصالی داخل یا خارجی از آب هیچ خطری متوجه شخص متصل با آن نخواهد شد.

 

 

جدول انتخاب منبع و کابل مورد نیاز جهت تغذیه لامپ ها